Dzisiaj chciałabym porozmawiać z Wami o tak zwanym „Wedding Team”. Podczas organizacji wesela będziecie mieli szansę poznać wielu specjalistów, którzy mogą okazać się ogromnym wsparciem podczas przygotowań.
Niestety wiele Par wciąż kieruję się głównie ceną oferowanych usług. Nie zrozumcie mnie źle, trzymanie się ustalonego budżetu jest ogromnie ważne. Jednak podczas organizacji tak ważnego dnia będziecie potrzebowali wokół siebie osób, które Was rozumieją i znają Wasze potrzeby.
Przed podpisaniem umowy spotkajcie się lub połączcie internetowo i porozmawiajcie z ludźmi z którymi chcecie współpracować. Zapytajcie o ich styl pracy i o to jakie projekty sprawiają im najwięcej przyjemności.
Poszukajcie osób z którymi czujecie odpowiedni flow. Wielu fotografów tworzy przepiękne zdjęcia, więc zastanówcie się czy bardziej odpowiada Wam ktoś pracujący prawie niezauważenie czy raczej osoba, która podpowie Wam, gdzie i jak się ustawić w trakcie ceremonii.
Równie piękne dekoracje mogą powstać, kiedy doprecyzujecie każdy szczegół, na którym Wam zależy jak i wtedy, kiedy pozwolicie floryście zaszaleć.
Idąc obejrzeć salę poproście by oprowadziła Was osoba, która będzie za Wasze wesele odpowiedzialna na miejscu.
Wedding planner pomoże Wam taką drużynę zbudować i dopilnuje, aby przebiegała między nią odpowiednia komunikacja. Jeśli jednak postanowiliście zająć się organizacją sami, zaufajcie swojej intuicji i jasno komunikujcie czego oczekujecie.
Pozdrawiam,
Dominika